Вступ


 Педагогічну практику проходив у закладі «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище».
Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище – це заклад професійно-технічної освіти, що має ІІІ атестаційний рівень акредитації.  Зараз – це флагман освіти, що входить в 100 найкращих навчальних закладів України. Заснований у 1944 році. В училищі навчається майже 900 учнів.
Викладацький колектив ДПТНЗ «ВМВПУ» складається з досвідчених, висококваліфікованих викладачів та майстрів виробничого навчання.
У даному ДПТНЗ готують фахівців з 12 професій:
  1. Агент з постачання.
  2. Кухар. Кондитер.
  3. Агент з постачання. Продавець продовольчих товарів. Кабельник-спаювальник.
  4. Електромонтер лінійних споруд електрозв’язку та проводового мовлення.
  5. Оператор комп’ютерного набору. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин.
  6. Монтажник інформаційно-комунікаційного устаткування. Оператор комп’ютерного набору. Оператор поштового зв’язку.
  7. Оператор комп’ютерного набору. Обліковець.
  8. Оператор комп’ютерного набору. Оператор комп’ютерної верстки.
  9. Оператор комп’ютерного набору. Оператор поштового зв’язку.
  10. Оператор телекомунікаційних послуг.
  11. Секретар. Оператор комп’ютерного набору.
  12. Секретар. Оператор поштового зв’язку.
Також проводиться набір учнів з отримання диплома молодшого спеціаліста на ІІІ-й ступінь навчання за спеціальністю «Комерційна діяльність».
Учні училища приймають активну участь в олімпіадах, конференціях, змаганнях, гуртках, конкурсах та займаються гуманітарною допомогою. Ще, училище, випускає власну газету у якій публікують як учнів так і викладачів.
Не можна не сказати про технічне забезпечення училища, що налічує більше 300 комп’ютерів, кожен з яких має доступ до мережі Інтернет. Заклад також має власну мережу, на створення якої пішло понад 5 кілометрів кабелю, комунікаційні шафи знаходяться у 219 та 202 аудиторіях.
Під час практики я був закріплений за майстром виробничого навчання  Коломійчук Наталією Юріївною, з групою 7 спеціальністю «».
В училищі було створено всі умови для проходження практики. Майстер має великий стаж роботи, високу фахову й методичну підготовку. Кабінет для уроків достатньо обладнаний засобами навчання, дуже гарна атмосфера для праці. Протягом усього перебування в училищі я мав змогу отримувати консультації як від майстра так і від адміністрації училища. Потрібно сказати, що уроки проходять у доброзичливій атмосфері рівноправної співпраці і взаємодії зі сторін як майстра, так і учнів.
 Які ж труднощі були під час практики?
-Важко встановлювати зв'язок уже вивченого учнями матеріалу з тим, що вивчається, а також показувати перспективу практичного його використання.
   На мою думку, вчитель повинен робити все , щоб учні не засинали на заняттях, тобто повинен застосовувати активні методи навчання, а потім оцінювати знання, якщо потрібно виправляти і доповнювати. Необхідно також приділяти увагу самостійній роботі учнів. Застосування активних методів навчання: дискусій, ділових ігор, зацікавить учнів ще більше. Паралельно з вивченням теоретичних питань, учні повинні вирішувати задачі, тим самим розвиваючи логічне мислення.
Педагогічна практика подарувала мені велику кількість емоцій і вражень.

Комментарии