Вступ
Педагогічну практику проходив у закладі «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище».
Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище – це заклад професійно-технічної освіти, що має ІІІ атестаційний рівень акредитації. Зараз – це флагман освіти, що входить в 100 найкращих навчальних закладів України. Заснований у 1944 році. В училищі навчається майже 900 учнів.
Викладацький колектив ДПТНЗ «ВМВПУ» складається з досвідчених, висококваліфікованих викладачів та майстрів виробничого навчання.
У даному ДПТНЗ готують фахівців з 12 професій:
- Агент з постачання.
- Кухар. Кондитер.
- Агент з постачання. Продавець продовольчих товарів. Кабельник-спаювальник.
- Електромонтер лінійних споруд електрозв’язку та проводового мовлення.
- Оператор комп’ютерного набору. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин.
- Монтажник інформаційно-комунікаційного устаткування. Оператор комп’ютерного набору. Оператор поштового зв’язку.
- Оператор комп’ютерного набору. Обліковець.
- Оператор комп’ютерного набору. Оператор комп’ютерної верстки.
- Оператор комп’ютерного набору. Оператор поштового зв’язку.
- Оператор телекомунікаційних послуг.
- Секретар. Оператор комп’ютерного набору.
- Секретар. Оператор поштового зв’язку.
Також проводиться набір учнів з отримання диплома молодшого спеціаліста на ІІІ-й ступінь навчання за спеціальністю «Комерційна діяльність».
Учні училища приймають активну участь в олімпіадах, конференціях, змаганнях, гуртках, конкурсах та займаються гуманітарною допомогою. Ще, училище, випускає власну газету у якій публікують як учнів так і викладачів.
Не можна не сказати про технічне забезпечення училища, що налічує більше 300 комп’ютерів, кожен з яких має доступ до мережі Інтернет. Заклад також має власну мережу, на створення якої пішло понад 5 кілометрів кабелю, комунікаційні шафи знаходяться у 219 та 202 аудиторіях.
Під час практики я був закріплений за майстром виробничого навчання Коломійчук Наталією Юріївною, з групою 7 спеціальністю «».
В училищі було створено всі умови для проходження практики. Майстер має великий стаж роботи, високу фахову й методичну підготовку. Кабінет для уроків достатньо обладнаний засобами навчання, дуже гарна атмосфера для праці. Протягом усього перебування в училищі я мав змогу отримувати консультації як від майстра так і від адміністрації училища. Потрібно сказати, що уроки проходять у доброзичливій атмосфері рівноправної співпраці і взаємодії зі сторін як майстра, так і учнів.
Які ж труднощі були під час практики?
-Важко встановлювати зв'язок уже вивченого учнями матеріалу з тим, що вивчається, а також показувати перспективу практичного його використання.
-Важко встановлювати зв'язок уже вивченого учнями матеріалу з тим, що вивчається, а також показувати перспективу практичного його використання.
На мою думку, вчитель повинен робити все , щоб учні не засинали на заняттях, тобто повинен застосовувати активні методи навчання, а потім оцінювати знання, якщо потрібно виправляти і доповнювати. Необхідно також приділяти увагу самостійній роботі учнів. Застосування активних методів навчання: дискусій, ділових ігор, зацікавить учнів ще більше. Паралельно з вивченням теоретичних питань, учні повинні вирішувати задачі, тим самим розвиваючи логічне мислення.
Педагогічна практика подарувала мені велику кількість емоцій і вражень.
Комментарии
Отправить комментарий